Jõulurõõm vol 1

Ei tea, kas lapseootusest või peagi algavast puhkusest, aga sedavõrd suurt Jõulutunnet minus varem olnud ei ole. Detsember veel ei olnud õieti alanudki, kui mina juba kõik jõuluasjad välja kraamisin ning kodus suurpuhastuse tegin ja kaunistused üles riputasin. Nii hea! Ma ei jaksa ära oodata, et saaksin hommikust õhtuni siin, selle õdususe sees olla koos Liisu, Ardi ja Nööbiga. Mul oli pisike hirm küll, et kuidas Liisule kõik need asjad meeldivad, aga kuuseoksad paistavad talle meeldivat küll 🙂 Õnneks peale selle, et 1kord vaasi ümber ajas, muid pahandusi ei ole teinud.

Pilt

1päev käisime poes, see oli külll pisut hullumeelne ja parema meelega enam ei lähe. Hoopis mõnusam olekski kodus olla selle soojuse sees. Sel aastal oleme otsustanud ka kinkide näol mitte stressi tekitada, ei võta osa imelikest loosipakkidest ega muust jamast ja olulistele inimestele kingime isetehtud kaarte ja veel mõnda isetehtud asja. Ja ma ise .. perek. ikka küsib aeg-ajalt, mida ma jõuludeks tahan.. siis nii hea tunne on südamest vastata, et mitte midagi. Mul pole vaja mitte ühtegi asja, et olla veel rõõmsam. Kõik, mida ma soovin, on mul olemas!

Ardi muretseb natuke sellepärast, et Nööbikesel hoolimata Kõhubeebi staatusest toredad jõulud oleks. Et lapsele täit Jõulurõõmu tagada ostis ta pojale jõulukalendri, kust praegusel hetkel on minul kohustus sealt iga päev 1 tükike süüa. Ardi kontrollib väga hoolikalt. Lapsel käivad reede-laup-pühap päkapikud ka, tema elu esimesed! 🙂

Pilt

Ühel päeval, täiesti juhuslikult, leidsin endale täpselt sellised jõulupüksid nagu ma tahtsin. Nii soojad, nii pehmed ja mõnusad. Parima meelega ma neid üldse enam ära ei võtaks ..

Pilt

Õues on ka minu meelest täiesti jõule toetav meeleolu: kergelt lumine, aga mõnusalt soe!Pilt

3 thoughts on “Jõulurõõm vol 1

    • mina leidsin need täiesti juhuslikult Otepää Konsumi II korruselt. Ma ka otsisin väga kaua, sellise mustriga retuuse on küll, aga ma tahtsin just sooje ja pakse ja need niii mõnusad!

      • ma tahan ka, et soe oleks ikka. okei.. nii kodu lähedalt ma ei ole otsimas käinudki 😀

Lisa kommentaar

