Esimene viimane

Täna oli selline tore päev, kus ma sain niii palju kooki ja kommi süüa ja kingitusi. Ja isegi sünnipäev ei olnud. Hoopis “viimane” tööpäev Külas. Viimane on jutumärkides seetõttu, et see mulle endale veel pähe ei mahu ja ma pole üldse kindel, et ma nädala pärast seal uksi ei kraabi ning ei palu, et mulle tegevust leitaks.

Emotsioonid on segased nagu ikka a)sellistes olukordades ja b) rasedatel. Kuigi päev iseenesest kandis kurba eesmärki, oli tore. Kingiks muuhulgas sain nt sellise toreda asja:

Telefonist 030

Esiteks pidavat see olema väga minu moodi, sest see on a)Ümar b) sees on üllatus!

Lisaks sellele näitasin tänasel toredal päeval töökaaslasele, mis on jämemotoorika, ning tema selle teadmisegavalmistas sellise kauni asja:

Telefonist 027

Hoolimata sellest, et mul oli täna Külas viimane tööpäev, tuleb mul homme ja ülehomme veel viimased kastanid tulest välja tuua. Nimelt pean homme minema Tallinnasse ning tutvustama Haridus- ja Sotsiaalministeeriumitele meie töö tulemuslikkust. Ühest küljest kompliment missugune, et meie kogemust nii kõrgelt tunnustatakse ja meid puha sedasi konverentsile esinema kutsutakse, aga teisest küljest pean kell 5 hommikul ärkama ja esinemine nii suurele auditooriumile, kus on mikrofonid ja puha välismaa külalistele sünkroontõlge, ei kõla just eriti ahvatlevalt..

Reedene päev on küll pisut leebem, kuid siiski täis esinemist. Küll mitte Tallinnas, vaid hoopis Põlvamaal ja palju tuttavamatele inimestele ja palju väiksemas seltskonnas ning teemal, mida paremini valdan, kuid pinget pakkuv siiski.

Kuid.. peale kõike seda, reede õhtul, saab tähistada Ardi sünnipäeva, mis minu enda tänaste tugevate emotsioonide kõrval on jäänud tahaplaanile 😦
Telefonist 023

Täna on muidugi igati ilus kuupäev, nii sünnipäevaks kui ka viimaseks tööpäevaks: 11.12.13 🙂

2 thoughts on “Esimene viimane

  1. Sul läheb kindlasti väga hästi esinedes, olen selles täiesti kindel!
    Tore, et oled blogimas tagasi, blogi siis palju, umbes igast mõttest, Nööbi liigutusest ja tegevusest!

  2. Mul on väga hea meel,et Küla tegevust on rohkem märkama hakatud!
    Loodan,et näeme nüüd ka natukene sagedamini.Nööbile,Sulle ja Ardile mõnusat ootusaja jätkumist,juba niiiii varsti!(L)

Lisa kommentaar

