Kiire aeg

Uskumatu, et juba on käes pühapäev! Ja veel uskumatum on see, et ma homme enam tööle minema ei peagi! 🙂

Neljapäeval Tallinnas läks meil väga hästi. Meie ettekannet ja veel eriti meie säravaid silmi kiideti õige mitmete inimeste poolt ning lõpus saime  kaks tänukirja ka. Väga uhke ja hea tunne oli Küla esindada ja olla üks osake sellest meeskonnast. Seevastu aga sain taaskord kinnitust, et Tallinn iseenesest mulle kohe üldse ei meeldi, lihtsalt niii väsitav on kogu aeg trügida, bussid ja trammid olid pilgeni rahvast täis, nii palju lärmi ja kiirustamist! See oli minu jaoks nii kohutavalt tüütu ja kui ma lõpuks Tartus oma autoga koju sõitsin, pidin kurja vaeva nägema, et mitte rooli taga magama jääda.

Reede hommikul tegime Põlvamaal haigutades oma ettekanded ära ja peale seda läksime maailma (või vähemalt Põlvamaa) kõige armsamasse kohvikusse. Arutasime, et kuidas saab nii olla, et kui kuhjata kokku hästi palju erinevaid asju, sh laualinad, toolikatted, lauanõud jmt, siis see ei muutu liiga kirjuks ega moodusta arusaamatut virr-varri, vaid jääbki nii armas, soe ja hubane. Tegemist on Põlva Talupoega, mis kahjuks (või õnneks – sest kui seal käiks väga palju rahvast siis kaotaks koht ilmselt enda võlu) asub üsna nurgataguses kohas, kuid seal saab süüa kõige paremat kodutoitu ning osta mõnusaid oma talunike kasvatatud ja valmistatud tooteid, nt sibulamoosi ja palju muud vahvat! Niiet need kaks päeva olid tõeliselt kontrastsed – Tallinna kiire tempo ühes paljude inimestega ning Põlvamaa vaiksus ja hubasus!

Ardi sünna 007

Ardi sünna 009

Ardi sünna 008

Peale kohvikukülastust saatsin Liisa bussile ja külastasin ise teist sõbrannat, eesmärgiga sorteerida tema kolme kuusele pojale väikseks jäänud titeasju. Peale mitme tunnist vestlust, beebiasjade sorteerimist ja kilo mandariinide ära söömist lahkusin sealt suuuure kotitäie titeasjadega, kuhu kuulub muuhulgas ka karukostüüm! no igal lapsel peab ju ilmtingimata olemas olema nii väike ja armas mõmmikostüüm! Peale seda kui avastasin, mis kell on, asendus minu suur rõõm rikkaliku saagi üle hoopis suure närveldamisega, sest oli reede õhtu, mis tähendas Ardi kojutulekut, mis tähendas et tuleb teha ettevalmistusi tema sünnipäevaks ja külalisteks! Jõudsin vaevalt ise pesus käia kui juba oligi Ardi kodus. Lõppeks oli tegemist ja närveldamist palju ja ma olin niiiii väsinud kõigest, aga õhtu sujus mõnusalt.

Ardi sünna 012

Detsembrikuu alguses otsustasime Ardiga osa võtta sellisest projektist nagu JCI Jõulupuu Tartu, mille eesmärgiks on tuua jõulurõõmu puudustkannatavate laste peredesse. Seega valmisime Ardiga pikast nimekirjast kumbki endale ühe lapse, et täita tema jõulusoov. Mina valisin endale 11 aastase tüdruku ja Ardi 12 aastase poisi. Laupäeva hommikul läksimegi Tartusse, et lastele kingitused ära osta, pakkida ning Shakespeare’i kohvikusse viia. Kui juba seal olime, siis otsustasime seal ka süüa ning ma pean ütlema, et pole ammu kuskil nii head toitu saanud. Kõik oli lihtsalt ülimaitsev. Ardi sünna 015Ardi sünna 014

Kui koju jõudsime siis koristasime ja pakkisime natuke ning peagi tulid uued külalised. Mina olin jälle hästi väsinud ja jalad lõid otseses mõttes tuld – ega pole ju lihtne pool päeva kaubanduskeskuses ringi traavida ja seda suurt!!! kõhtu kaasas kanda :)))

Nüüd mina hakkasin vaipu heegeldama ja Ardi läks kellelegi koju midagi keevitama. Ma loodan, et õhtuks läheb ilm natuke pehmemaks ja mõnusamaks, sest väga tahaks minna Raekoja platsi kaduma läinud Jõulutunnet tagasi tooma, sest see läks ühes lumega..

Ilusat kolmandat adventi Teile ja lõpetuseks veel midagi armsat: Teki on kudunud kõhubeebi vanaema ning papud on tema vanatädi tehtud.

Ardi sünna 010

2 thoughts on “Kiire aeg

  1. Mina võtsin ka JCI Jõulupuust osa ja ühe 6aastase Arturi jõulud on ehk pisut rõõmsamad 🙂
    PS. Eriti armsad papud!

    • Mulle väga meeldis see projekt selle pärast, et seal ei old seda, et kanna raha kuskile kellelegi arvele ja see kuskil-keegi siis teeb midagi (kui teeb) selle rahaga.. Mulle nii meeldis, et sai ise selle lapse peale mõelda ja midagi konkreetset valida ja osta 🙂

      Papud on nunnud jaa! Pean vist 1kord eraldi papu- ja soki postituse tegema, sest neid on palju ja nad on kõik nii meeletult armsad! 🙂

Lisa kommentaar

