Jõulurõõm

Mulle niiväga meeldivad asjad, mis on valmistatud ise ja mulle niiväga meeldivad inimesed, kes oskavad ise teha! Ükskõik mida, kas küpsetada, õmmelda, keevitada, meisterdada, voolida … mida iganes! tähtis on see, et on ise tehtud. Minule kahjuks pole antud kaasa ühtegi imetabast annet, ma ei oska õmmelda, luuletusi kirjutada, imeilusaid karbikesi või albumikesi meisterdada.. mitte midagi. Seevastu on mulle aga antud hulgaliselt tahet! Tahet ise teha ja sellega inimesi rõõmustada ( mis siis, et ilu asemel võib kokku tulla 1 paras käkerdis, aga soovid selle taga on südamest parimad) ning seega veetsin jõulueelsed päevad kaarte meisterdades, et need õigeks ajaks kohale jõuaks :

Jõulud 003

1 suur abiline oli mul ka – Liisu kleepse kleepimas

Jõulud 005

Tulemus:

Jõulud 010

jõuluhommik alguse sai sedasi (tegelikult saavad kõik teised hommikud ka sedasi alguse: Liisu lamab minu näos nagu meritäht ja nurrub ning mina sealt vahelt kuskilt püüan õhku saada, et mitte ära lämbuda – katsugu keegi öelda, et siiamid on kurjad! hoopis kõige hellikumad üldse on!)

Pilt

Ennist rääkisin, kuidas armastan asju, mis on valmistatud ise ja hingega. See armastus on pöördvõrdelises seoses igasuguste teiste asjadega, mis on plastmassist ja mida saab poest osta ja mis ostetakse lihtsalt seepärast, et kinki on vaja ja kinkima peab, aga need asjad on tühjad ja sisutud ja pole uue omanikuga mingit pistmist. Seega sel aastal püüdsin panna eriti palju rõhku kinkide valimisse ja üritasin leida neid asju, mida vaadates inimene tunneks, et jess, see on ju just mulle! Olgu selleks siis kasvõi lihtne ise valmistatud kaart.

Ja nagu öeldakse, seda mida annad, seda saad vastu.. sest ma siiani ei suuda uskuda kuii palju niii armsaid ja toredaid kingitusi ma sain. Näiteks Ardi vend oma pruudiga kinkisid meile mega!!!armsad mätsivad pajamaad, milles õhtuti kodus ringi rullida (mina ka päeviti). Esiteks ma ei tea, kuidas nad teadsid, et mina just tõesti uut pajaamat soovisingi ja mis veel, pajamaade juurde kuuluvad sussid ja minu sussid on kassidega!!! Õnneks  saavad kõik pere kassid hästi läbi 🙂

Jõulud 036

Ja nüüd kõik õhtud me Ardiga kodus vedeleme nendes imetabastes pajaamades nagu väga vana abielupaar :)) Ja Ardi sunnil mängime Euroopa mängu, mille Jõuluvana talle tõi ja mida ta mind kui ka kõiki teisi, kes üle meie kodu läve astuvad, mängima sunnib!!

Lisaks sellele tõi mulle Jõuluvana elektroonilise pildiraami, mida ma endale kaua igatsenud olin, sest ma lihtsalt armastan pilte! Aga mul on neid terve tuba täis ja kuna aeg läheb edasi ja ilusaid hetki ja nendest tulenevaid mälestusi tuleb aina juurde, ei mahu need pildid enam kuskile ära. Peale selle on mind tabanud mingi minimalistlik soon ja mind häirivad tuhat erinevat pildiraami mööda tuba ja üldse, asjad. Seega tahtsin, et kõik pildid oleks minuga aga samas oleks tuba iseenesest puhas ja korras ning mul oli niii hea meel, et Ardi seda ammust juttu mäletas ning mu soovi täitis. 🙂

Siiras rõõm oli ka selles, et meie perekonnast ei unustatud ära Liisut. Tema sai pühade puhul puhta liiva, palju head ja paremat süüa ning täitsa villasest lõngast lõngakera, mis paistab talle väga meeldivat:
Jõulud 039

Samuti sai mitmeid kingitusi Armin, näiteks sai ta endale mänguauto, teki ja sellise kunstiteose:
Jõulud 058

Selle üle oli mul lihtsalt niiiii hea meel.. Juba mitmeid kuid tagasi otsisime Ardiga poes meeleheitlikult beebiraamatut, eesmärgiga seda juba praegu täitma hakata. Meie jaoks lihtsalt on oluline talletada ka seda praegust, ilusat ooteaega. Näiteks tahame me üles märkida kõik teatrietendused, filmid kinos, kontserdid jmt mida Armin praegu kogeda saab. Samuti tahan mina üles täheldada enda tööga seotud olulised asjad, kus ka tema on osalenud, erinevad teraapiakoolitused, loengute andmine, esinemised jmt. Võibolla teiste arust mõttetu ja nõme, aga meie jaoks nii oluline! Esiteks ma arvan, et meil endal on seda aasta pärast nii kift lugeda ja ma arvan, et eriti kift on seda lugeda Arminil u 20 aasta pärast! Igastahes selle beebiraamatu me läbi häda valisime ja ostsime ja oleme ka väga usinalt täitnud, kuid nüüüüd! on meil niiii palju ruumi kirjutada, kleepida ja joonistada! Ma olen lihtsalt õnnelik!

Oeh.. Jõuluaeg on olnud nii tore. Peabki vist olema, kui köögis askeldab selline mees:
Jõulud 033

Muude vahvate asjade hulgas saime enda fäänsile madratsile veel fäänsima kattemadratsi ning voodipesu. Seda vahetades sai meil aga hulga nalja, sest Liisu arvab ikka ju, et kõik keerleb ainult tema ümber:
Jõulud 054

Lõpetuseks hommikunägu ning eriti mõnusas pidžaamas mõnulemas üks eriti mõnus 31 nädalane noormees Armin:
Jõulud 051

Jõulud 011

2 thoughts on “Jõulurõõm

Lisa kommentaar

