Mugavuse tsoon

See oli kevadel, kui meil toimus looduskaunis kohas meeskonnatöö koolitus. Seal mängiti mitmeid erinevaid toredaid mänge, näiteks pidime kinnisilmi moodustama enda kollektiivist kaamli.. välja tuli küll lamav eesel kuid üldiselt arvasime, et saime ülesandega hästi hakkama. Sellel, miks mul see koolitus tihti meeles mõlgub, on aga hoopis teine põhjus. Nimelt anti meile seal ülesandeks soovida üks soov.. no näiteks, et kui mina oleksin võlur, siis oleks maa peal rahu vms. Ja mina, vana tola, soovisin, et inimesed tuleksid tihedamini välja oma mugavuse tsoonist ning leiaksid rohkem aega, et tunda rohkem erinevaid tundeid, näha rohkem värve jne. Oi kurjam, kuidas ma olen seda pidanud kahetsema.

Tol hetkel seda soovides pidasin ma silmas asju nagu, a´la mine vanaema laka peale magama, nuusuta heina lõhna, jaluta paljajalu vihmas, vaata õhtul teleka asemel armsamale silma, laki küüned eri värvi jmt. Selliseid asju pidasin mina silmas mugavustsoonist välja tulemise all, aga peale selle soovi soovimist on juhtunud minuga hunnik imetabaseid asju.

1. Ühel hommikul ärkasin, hakkasin tööle minema ja selgus, et minu auto võtmed on kadunud. Otsisin kapi pealt ja vaiba alt, aga seda, mida ei ole, seda ei ole. Olin kerge vapustuse äärel, sest mida muud sa ikka teed kui lähed endast välja, sest tööle minna ju ei saa. Müsteerium lahenes sedasi, et Ardi oli komandeeringusse minnes nii enda kui igaks juhuks ka minu autovõtmed kotti visanud! Ah ja tagatipuks oli ka minu rahakott auto kindalaekas 🙂 Ei autot, ega raha. Oli igati kirgastav kogemus!

2. Rakveres koolis olles toppisin enda pangakaardi automaati, kuhu pätipoisid olid paigaldanud kiibi, et pangakaartide andmeid kopeerida. Pank sai sellele kuritööle jälile ning automaatselt blokeeriti minu kaart nii, et ma ei saanud sellega maksta ega ka sularaha välja võtta. Loomulikult just sel hetkel oli mul väga vaja sularaha, et ühiselamu üür ära maksta!

3. Minus pole grammigi tehnika-inimest ning telefonide puhul ma tõesti ei kasuta mingeid appe ega rakendusi. Ainult helistan ja aeg-ajalt saadan mõne smsi ja teen mõne pildi. Muu kõik võib minu poolest olemata olla. Ardi aga kinkis mulle uue moodsa telefoni, mis loomulikult hakkas kohe jamama 🙂 Näiteks ei tulnud kõned mulle läbi, smsid jõudsid kohale kolm päeva hiljem, siis ma jälle ei kuulnud kedagi jne.. Õudsalt tore on sedasi asju ajada! Nüüdseks on see telefon olnud 2x garantiis ja töötab laitmatult, selle eest aga ..

4…Ühel ilusal päeval lihtsalt tõpetas töö minu SIM-kaart ning loomulikult olid mul kõik telefoni numbrid just sinna salvestatud!

5. Ma arvan, et need elektrikatketused võivad olla äärmiselt romantilised juhtumid, et vaataks kaminat ja jooks puupliidil (sest elektripliit ei tööta!) valmistatud kakaod.. kui sellised võimalused oleks, sest meil pole ei puupliiti ega ka kaminat.. aga sel aastal tabasid need hirmsad tormid ja veel hirmsamad elektrikatkestused mind siis kui Ardi oli komandeeringus ja mul oli iga sekund arvel, sest tööd oli nii palju!! Taaskord ebameeldiv, aga õppetund selle eest ikka!

6. Tänane päev päädis sellega, et minu armas arvuti suri ära! Ja muidugi just nüüd, kui koolini on loetud päevad ja mul on kõik materjalid seal arvutis ja kõik tööd pooleli 🙂 No nuta või naera! Siin tegelikult ei ole mul ka kedagi teist süüdistada peale iseenda, sest see arvuti oli juba rohkem kui 7 aastat vana ja ma räägin juba 2 aastat, et on vaja väline kõvaketas mureseda, et kõik asjad sinna salvestada.. ma siiski veel loodan, et ma sealt enda materjalid kätte saan, sest kõik minu töö- ja kooliasjad plus pildid on mu jaoks hindamatu väärtusega.

Eks selliseid halenaljakaid lugusid juhtub aeg-ajalt kõigiga ja kui korraks ajabki vihale, teeb kurjaks või kurvaks, siis tagant järele ajavad korralikult naerma ka! Samuti tõestavad kõik need olukorrad, et kui kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka saab ja mõni õppetund ka neis ilmselt peidus on (salvesta! salvesta! salvesta!)

Järgmisel aastal siiski soovin ekstreemsusena katsetada taas lakas magamist ja võibolla ka pea ees vette hüppamist :)? Nendest siis mõneks ajaks täitsa aitaks :))

4 thoughts on “Mugavuse tsoon

    • Sellist jaksu minu pisikestes käekestes vist ei ole, et niii palju kirjutada ja ma arvan, et TLÜ ei aktsepteeriks ka seda, puha digiajastu ju 😦

      Aga taas- mõte iseenesest jube romantiline! Tuleb käsitsi kirjutamiseks valida teised teemad, nt Nööbi käekäik :))

  1. Haha. Ma ikka ise ka selliste ebatavaliste olukordade musternäidis. Kui teistel ei juhtu, siis minul ikka. Aga hea, et vahel ikka teistel ka juhtub 😀

    Ja seda ka, et ma ei tea, kas asi on selles, et mul päris pikka aega ei õnnestunud sinu kirjutisi enam lugeda või on sellel mingi muu seletus, aga sa kirjutad nii hästi. Mitte, et enne oleks kuidagi halvem olnud, aga nüüd on kuidagi hoopis teine. Ilus ja lihtne ja midagi sellist, mille lugemist ma alati ootan 🙂

Lisa kommentaar

