Koolirõõm

Mõned ajad tagasi kirjutasin postituse sellest, kuidas minuga juhtub aeg-ajalt selliseid nõmedaid asju nagu autovõtmete kadumine, arvuti ja telefoni purunemine jmt. Sada korda veel juhtugu selliseid asju, sest vastukaaluks nendele halenaljakatele ja rumalatele olukordadele juhtub minuga kuhjaga ka häid ja veel paremaid asju. Mõned korrad elus olen ma olnud nii, niii positiivselt ja uskumatult üllatunud kui toredad inimesed ikka on! Toredad minu vastu! Kuidas ja millega ma küll selle ära olen teeninud?

Meil on väike kursus ning oma väikese kursusega on meil tekkinud oma väikesed traditsioonid. Üheks on see, et alati Rakveres elades käime me sessi ajal ühel õhtul teatris. Teiseks traditsiooniks on see, et ühel õhtul nädalas läheme me kõik koos kuskile välja sööma (Õnnistatud olgu Rakvere oma paljude heade söögikohtade eest, sest meil on avastamisrõõmu olnud küllaga!) ning õnnitleme neid, kes vahepeal on aasta vanemaks saanud.

Sel korral leppisime kokku, et et tellime söögi ja läheme Kadi ilusasse koju istuma. Õhtu jõudis kätte ja me läksime.. ja mina olin nõnda pahaaimamatu ja uksest sisse minnes imetlesin Kadi uut ja ilusat raamaturiiulit ning äkki hõigati ülllllllatus ja mina ei taibanud ikka midagi. Ja õhupallid ja.. ja siis selgus, et toredad tüdrukud olid mulle otsustanud teha hoopis baby showeri! Täitsa päris! Nagu filmis!!! Usskuuumatuuuu!

P_20140107_192110

Peaaegu täiskomplekt meie kursusest töötab täiskohaga ning õpib täiskoormusel. Lisaks nendele kohustustele on neil perekonnad ja muud asjaajamised, et minna nt välismaale õppima 🙂 Ja selle kõige kõrvalt oli neil aega, jaksu ja tahtmist organiserida beebi.pidu.mulle! Uskumatu!

Nad olid ära kaunistanud niigi kauni Kadi kodu beebipiltide, minu ja Ardi piltide ning õhupallidega:

P_20140107_192056

P_20140107_192541

P_20140107_192453

Tellinud beebitordi:
P_20140107_192630

P_20140107_204735

Valmistanud jäätisekokteilid ning nad ei pakkund neid mitte tavalistest tassidest, mis oleks ju väga lihtne, vaid olid muretsenud spetsjomm klaaspudelid (L):
P_20140107_192042

P_20140107_192335

ning küpsetanud ja glasuurinud oma väikeste käekestega beebiteemalised küpsised:
P_20140107_192745

Midagi nii toredat teha ja veel mulle, see on ikka niii suur rõõm lihtsalt 🙂 Ja kindlasti saab see pidu ära märgitud Armini beebiraamatutes, sest see on ju ikkagi esimene pidu, mis on kohe päris talle korraldatud :)! Oeh!

Seda kurvemaks teeb asjaolu, et mind lahutavad veel Tallinna Ülikooli lõpetamisest vaid mõned kodutööd, praktika kaitsmine (praktika korralduslik pool on paika pandud ning see saab alguse uuest nädalast, tänase päeva võit) ja lõputöö (mida ma muidugi veel alustanudki ei ole). Mina enam viimasel sessil ei osale, vaid ajan asjad interneti teel. Siis ongi kool läbi. Aga hoopis tähtsam omandatud kraadist on omandatud kogemused, teadmised ja head emotsioonid! (L)

Kallis Evelyn, ole eriliselt tervitatud!!! :))))))

Blessed.

K

3 thoughts on “Koolirõõm

Lisa kommentaar

