Praktikarõõm

Naljapilt

34 nädalat rase ja samal ajal asjalik olla on omaette katsumus. Kuigi igal hommikul ärkan üles, ja mõtlen, et jess! mul on ikka nii hea olla. Sest iial ju ei tea, millal mind tabavad meeletud selja- või vaagnaluuvalud, mis paljusid rasedaid kimbutavad. Samuti võivad tulla iga hetk kõrvetised või tursed (mis mul ka koolis olles tulid. Hommikust õhtuni istumine oli kõike muud kui hea, aga kodus olles sain neist kiiresti jalutamise, pikutamise ja vee joomise abil lahti)või mis veel hullem – hemorroidid. Õnneks jaksan veel ikka koristada, poes käia ja igal õhtul kõndida, kõndida, kõndida! Igaõhtusest jalutamisest ja peale seda teejoomisest on meil kujunenud täitsa omaette armas traditsioon 🙂

Siiski tunnen, et see oli äärmiselt tagumine aeg praktika sooritamiseks. 1 asi on rahulikult omas tempos jalutada ja ilma vaadata, teine asi on mööda suurt koolimaja edasi-tagasi, üles-alla mööda treppe joosta, jälgida, et mõni mudilane peaga kõhtu ei jookseks ning kuulata, kuidas 6nda kl marakratid kohatuid kommentaare teevad 😀

Teisalt on hirmus tore praktikal olla! Hirmus tore on, kui aeg-ajalt ei ole “rase” minu ainuke identiteet ja titeasjad pole ainuke teema, millel vestelda. Nii tore on õppida tarkadelt inimestelt ja anda vastu nii palju kui mul vähegi anda on. Taaskord 1 võimalus end proovile panna ja vastu võtta võimalused läbi viia ja organiseerida erinevaid aktiivseid tegevusi ja tunde. Täna tegin kokkuvõttet ühest küsitlusest ning maailm läbi noorte silmade – selles on nii palju võlu ja valu! Ja seeon nii hirmus põnev mu jaoks!

Seega naudin seda kogemust nii palju kui vähegi võimalik, enne kui päriselt pikale puhkusele jään 🙂

Out of topic: Meie Liisu kaalub täpselt 2,6 kg aga homme toome me koju kassi, kes pidavat kaaluma 7,6 kg!!! Okou, ei teagi, mida sealt nüüd täpselt oodata?? Tundub, et sealt tuleb kassi moodi karu??

6 thoughts on “Praktikarõõm

  1. Jõudu ja jaksu viimasel trimestril! Ma olin üks nendest õnnelikest rasedatest, keda ei vaevanud ei seljahädad ega midagi, olin lihtsalt väsinud, sest kõht, mida kaasas kandsin, oli päris suur ja raske. 😀 Ja loodan, et Sul peab poisiklutt ikka tähtajast kinni, mul läks kaks nädalat üle tähtaja ja need olid kõige pikemad nädalad üldse, sest ootusärevus oli suur : )

    • Sa niiii pisike ju kaa :)) Kuigi mul on ka tegelt kõht ikka suht suur, seda enam tore, et enesetunne veel hea ja jaksu olla. Ainuke neg asi siiani on armid, neid ikka tuleb silmnähtavalt kohe.

      Ma ise loodan ka, et tuleb enam vähem täpselt, muidu vist tõesti kogu aeg istuks nagu pommi otsast ja praegu juba ootus nii suur 🙂

      • Mul tulid armid alles sünnitusel, puusadele siis.. ja kõhule tekkisid armid peale sünnitust, kui kõht hakkas normaalolekusse tagasi minema. Aga, ega sinna midagi parata ei saa.. tulevad siis tulevad.. see on seda väärt. 😀

Lisa kommentaar

