Puhas rõõm

Olles ise seda usku, et erivajadusega inimesed on täisväärtuslikud töötajad (loe ka: minu bakatöö teema), kes täidavad neile antud ülesandeid hoolikalt ja kohusetundlikult, on mul niiii hea meel lugeda sellekohaseid häid uudiseid puha ajalehtedest. Näiteks 1päev kirjutas Tartu Postimehes, et Tartus alustavad tööd sotsiaalsed firmad. Pidin selle uudise peale kohe üksi kodus olles käsi plaksutama ja üles-alla hüppama nagu segane. Olles ise nii hingega võidelnud selle eest, et erivajadusega inimesed tööle saaks, et neile makstaks tehtud töö eest palka ja tõestades, et nad on täisväärtuslikud ja tublid inimesed, on puhas rõõm lugeda, et see muudkui edeneb ja edeneb ja aina enam inimesi (eriti tööandjaid) on hakanud nägema nende potentsiaali ning on valmis neid palkama!

Sest töö on tähtis osa elust! See näitab, et ma olen kellelegi vajalik. Vajalik ühiskonnale. Minust on kasu. Mina olen oluline!

Nüüd loen lehest, et Maarja Küla on esitatud Unistuste Tööandja konkursile, ning on saanud viie finalisti hulka. Uskumatu! Mina tean kui hea seal on töötada aga mul on siiralt hea meel, et keegi võttis vaevaks ja esitas Maarja Küla kandidatuuri sinna.

Ja nii õnnelikuks teeb, et Põlvamaa metsade vahel asuv Küla, mis ei teeni kellegi tasku tohutuid kasumeid, on võrdväärne konkureerima pealinna suurte ja uhkete firmadega.
MKüla

Puhas rõõm!

Lisa kommentaar

