36 nädalat

Pojake sai täna 36 nädalat “vanaks”. Sellega seoses olen ma avastanud, et kõik need inimesed, kes räägivad, et siis kui Sul lapsed on, saad aru, kui kiiresti aeg möödub – puhas tõde. Piisab sellestki kui lapsuke alles kõhus mõnuleb. Alles oli ju jaanipäev ja mulle tundus, et see veebruar on igaviku pärast.. ja nüüd. nüüd ongi see käes.

36 nädalane loode on täiesti välja arenenud. Ta on u 45 cm pikk ning kaalub u 2,5 kg ja tema soolestik on täidetud mekooniumiga, mis siis on tema esimene kaka 🙂

Minu 36nädalane tita näeb väljastpoolt välja selline:
IMG_7310

Käisin täna ka arsti juures “tehnilises” kontrollis ning õnneks olid jätkuvalt kõik proovid ja näitajad korras. Enesetunne on jätkuvalt hea, eile nt matkasime metsas ligi 10 km ja minule omaselt eksisime ära! Kui RMK matkarajad on puhtad ja korralikud, kus lausa lust kõndida, siis niisama metsas (eriti veel Otepää metsades, mis on mägised nagu ameerika mäed) uidata on paras akrobaatika. Tormidest on langenud maha nii palju puid ja ma pidin kogu aeg kummarduma, et alt läbi pugeda, või ronima, et neist üle saada. Pärast oli mul peale punaste põskede veel lõpmata väsinud jalad, aga tänaseks on see möödanik. Vaatamisväärsustest nägime oma matkal Apteekrimäge ühes suusahüppetornidega, mille juures väga kummalisel kombel Ardi kunagi ei olnud käinud:
IMG_7265

Raseduse tehnilistest näitajatest teeb mulle ainukesena pisut muret kaal. Minu eesmärk oli terve rasedusega juurde võtta mitte rohkem kui 15 kg. See eesmärk aga ei ole minu pingutustest hoolimata täitunud ja kaalu on lisandunud juba rohkem. Kuigi ma jälgin, mida suhu pistan ning liigun palju, siis ikka tuleb teist aina juurde. Arst küll ütles, et muretsemiseks otseselt ei ole põhjust, sest mul pole õnneks turseid, mis võiksid viidata erinevatele ohtudele kehas, aga ta ütles, et kõik, mis ma veel juurde võtan, võtan ainukt endale. Ja seda ma ju ei taha 🙂

Käisin täna ka külas ühel sõbrannal, kes ökoelu viljeleb. Lisaks sellele, et ta väga hoolsalt jälgib, mida ta endale suhu pistab ning millega enda kodu küürib, vaatab ta ka hoolsalt, mida oma lastele selga paneb. Ja minul õnnestus tema juurest skoorida kaks imearmsat komplekti, mis tema 4-kuusele pojale väikeseks on jäänud. Lisaks sellele, et need komplektid näevad imearmsad välja, on nad ka valmistatud käsitsi meriinovillasest lõngast. Räägitakse, et need riided hoiavad lapsukest maru hästi soojas, aga samas ei aja teda higistama. Kuna poes maksavad sellised komplektid hingehinda, olen mina nende üle hirmus rõõmus 🙂

See on siis täitsa vastsündinu oma, mida Liisu ilmselgelt enda garderoobigi soovib:
IMG_7321

IMG_7322

Ja need on siis na-tu-ke-ne suuremale lapsele, aga ikka nii 2-3 kuusele 🙂
IMG_7317

Kujutan juba nii hästi ette, kuidas me kaunitel kevadõhtutel õues jalutame! Oeee .. ainult natukene veel!

One thought on “36 nädalat

  1. Mina ka oota, pisikest Nööbikest 🙂 Ära kaalu pärast põe, olen täiesti kindel et Nööbike käes siis Sina oled jälle sama kribu 😉

Lisa kommentaar

