Pühapäev!

Täna käisime mu vennale raja ääres lehvitamas. Sõitis teine aga nii kiiresti mööda, et isegi pilti ei jõudnud teha. Nüüdseks on ta aga Maratoni kenasti lõpetanud ning isegi planeeritust tund aega kiiremini. Lubasin R-le ja endale, et järgmine aasta teeme ka.. kindlasti mitte 133 km, aga osaleda võiks nt poolmaratonil või jooksumaratonil? Või üldse suusamaratonil? Rulluisumaratoni ma küll välistan enda jaoks täielikult, sest see lihtalt tundub mulle nii hirmus. Sügisel ma osalesin Tartu jooksumaratonil ja see emotsioon oli tõesti täisa võrratu – maraton on elamus!

Peale seda läksime Ardi maale tööd tegema. Kuna mina pidin oma töö -puude riita ladumisega- pisut ootama, otsustasin hoopis pildikesi klõpsutada.
Märdi 001

Märdi 003
Armin kenasti enda tõllas pikutamas:
Märdi 005

Märdi 006

Märdi 008

Märdi 024

Märdi 027

Märdi 028

Märdi 014

Märdi 011

Märdi 031

Märdi 033

Armin leidis endale taaskord hulganisti uusi sõbrakesi, kellega hea meelega juttu puhus:
Märdi 029

Ja viimaks – minu pühapäevase töö tulemus 🙂
Märdi 021

One thought on “Pühapäev!

Lisa kommentaar

