Kätetöö

Kui ma veel rase olin, siis olin veendunud, et hakkan väga täpselt ja üksikasjalikult beebiraamatut täitma, sest aeg lihtsalt jookseb käest ja kõik on kiire meelest minema. Kuna ma tahtsin talletada kõik toredad seigad rasedusest, siis ostsime endale beebiraamatu üsna aegsasti.. mida me siis, raseduse ajal, ka täitsime. Siis aga läks nii nagu ikka läheb, sündis laps ja kool oli kukil ja raamatu täitmiseks aega ei jagunud. Muidugi ei kergendanud seda aja leidmist ka Ardi loodud kriteerium – tema peab ka olema kodus! Ilma temata ei tohtinud ma seda teha, sest tema ju tahab ka.. Seega see raamatuke seisis ja seisis. Ööl, mil Armin sai kolme kuuseks, leidsime, et nüüd on küll tagumine aega sellega tegeleda, sest muidu polegi 20 aasta pärast midagi vahvat lugeda ja vaadata!

Albumid 016
Kleepisin beebiraamatusse ka sellise toreda asja nagu “Krista lapse soo gallup”. Ehk siis kui ma veel tööl käisin ja lapse sugu teada ei olnud, siis lõunalauas lõbustasid minu töökaaslased ennast soo ära arvamisega. See leheke seisis meil stendi peal oma kuu aega ja igaüks siis kirjutas sinna enda nime, vastavalt kas poisi või tüdruku lahtrisse. Nagu näha, siis enamik arvas, et tuleb poiss.. ja nii oligi!
Albumid 007Albumid 009

Albumid 010

Albumid 015

Albumid 014

Albumid 013

Albumid 012

Siis oli mul alles jäänud leht, kuhu ma hakkasin kuuenda märtsi õhtul/ öösel valusid üles kirjutama.. suvaline leheke, Ardi märkmikust välja rebitud. Need arvutused seal on tema jagu ning “Kodutöö” kirjutasin ma iseendale, et ma ei unustaks seda õppejõule saata:D
Albumid 011

Albumid 006

Peale selle tegin veel Arminile tema esimese albumi. Mulle muidu meeldivad hoopis rohkem käsitsi valmistatud papist albumid, kuhu saab palju juttu juurde kirjutada:), kuid kuna Otepää vald meile kinkis Armini omanimelise, küll kiletaskutega, albumi, siis esimesed pildid said pandud just sinna. Alustasin albumit minu ja Ardi lapsepõlvepiltidega, seejärel said sinna pildid meist koos ning viimaks Armini 2,5 esimest elukuud. Aega läks selleks palju, sest kirjutasin iga pildi taha ka kuupäeva ning tema täpse vanuse.
Albumid 019

Albumid 018
Albumid 020

Albumid 017

Ja viimaks: täna läksime sünnipäevale Dorisele, kelle kõhus elab Armini sugulane ja tulevane sõbranna:)
Albumid 037

Ja päris viimaseks: Alati kui ma seda pilti vaatan, tahaks lihtsalt nutta ja naerda korraga, sest kuidas saab sellist nägu teha, mis üheti on nii kurb ja teisalt lihtalt nii armas?
Albumid 003

4 thoughts on “Kätetöö

    • Mina ostsin selle konkreetse raamatu Tartu Lõunakeskuse Apollost. Mulle meeldis, et sellel raamatul oli sees ka “ootusaeg”, kuhu sai siis igasugu asju üles kirjutada AGA hilisemad perioodid on kajastatud väga väga lühidalt:( Praegu ma telliskin beebiraamatu kellegi käes, kes neid ise teeb – siis saab valida täpselt, mida sinna sisse tahad ja mida mitte. Näiteks Kairi teeb imeilusaid raamatuid.

Lisa kommentaar

