Tallinn

Minu vend, tädi ja täditütred kutsuvad meid pidevalt Tallinnasse, kuid mina olen ikka selline, et maa eiii teaa.. nii pikk sõit ja nii väikse lapsega ja väsitav ja tüütu ja sada põhjust veel, miks mitte minna. Nüüd selgus tõsiasi, et selleks, et nii pikk sõit ette võtta on tarvis kahte põhjust:

a) Lõpupidu
b) Pulmapidu

Ehk siis: Ardil oli vaja uut ülikonda! Ilmselgelt müüakse ülikondasid ka Tartus ja võibolla müüakse neid isegi Otepääl, aga siiski tundus see olevat piisavalt hea põhjus, et see pikk tee ette võtta. Muidugi magasime plaanitust kauem ja jäime täiega hiljaks. Väikese inimesega reisides tahtsime teha ikka pause, et ta saaks ennast natuke sirutada, süüa ja mähkmeid vahetada. Tallinnasse jõudsime u poole 2 ajal ning kõige pealt läksime kokku saama Ardi venna ja tema pruudiga, kel juhtumisi on Tallinnas lihtsalt imeilus! kodu! Ahhetasime ja ohhetasime seal siis natuke aega ja sõime head paremat ning edasi suundusime shoppama. Ardi saigi endale täitsa kena Baltmani ülikonna ja puhtjuhuslikult sain mina samast kohast endale ka kleidi. Mul sel aastal kuidagi ei ole sellist lõpetamise-ärevust.. üldse mitte! Ja ma ei olnud kleidi ostmisele isegi mitte mõelnud, kuid kuna üks näppu jäi ja Ardi heaks kiitis, siis ostsin selle ära.

Peale seda läksime Kristiine Keskusesse, sest tahtsin Arminile ka tulevasteks pidustusteks natuke viisakamaid riideid osta.. sain talle imearmsaid triiksärke, pükse ja muuhulgas ka vahvad päikeseprillid, mis on küll veel talle natuke suured, kuid mida ta päris hea meelega peas hoidis:P Tüdrukutele on muidugi ilusaid ja imearmsaid riideid lademetes igas poes, muudkui vaata ja imesta 🙂 Poistele tehakse ka vahvaid asju, aga mulle ikka tundub, et hulga vähem 🙂

Riidemured said lahendatud, aga nii mina kui ka ARdi jäime tänase seisuga paljasjalgseteks, ehk siis puudu on veel kingad. Kell liikus nii kiiresti ja tahtsime enam vähem normaalsel ajal koju jõuda. Seega tuleb homme veel üks shoppamine teha, aga seekord viib tee meid Tartusse! Armin pidas pikale reisile kenasti vastu, mängis turvahällis oma mänguasjadega ning vaatas palju aknast välja ja ajas meiega tähtsat juttu :´) Ardi sai ka mähkmevahetusega autos üks-kaks hakkama, mina hoidsin vaguralt tahaplaanile 😛

Kuna kutt magab nüüd välja teenitud ööund, siis ma ei viitsi praegu hakata tema uusi asju üles pildistama, küll aga näitan Ardi ülikonda. Selle pilt on tehtud proovikabiinis ning selle tegi ARdi vend ja saatis mulle, sest sel hetkel kui nemad ülikonda valisid, söötsin mina autos poega. Siia juurde ostsime veel ilusa sinise triiksärgi ja homme loodetavasi leiame sobivad kingad ka, sest nende pruunide tennistega see kostüüm väga hästi ei passi 😛

Ardi

Lisa kommentaar

