Suvi!

Jah, need imeilusad suveilmad, valged ja pikad suveõhtud on loodud kõigeks muuks kui arvuti taga olemiseks. Seega ongi blogis tühjus 🙂 Vahepeal oleme:

1. Leidnud endale uue hobi: seenelkäik! Me oleme korjanud nii-nii palju kukeseeni ja söönud seenekastet õhtusöögiks juba liiga tihti! Aga ei saa küll..
2. Maal päikest võtnud ja vilu võtnud ja oma kasvuhoonest oma käega tomateid korjanud ja söönud! Ja muide, mul ei olnud varem aimugi, et poest ostetud munadest tehtud omlett on ju täitsa valge:O? Kuna mul on alati vanaema ja ämm kanu pidanud ja ma pole pidanud mune poest väga ostma, siis ma ei teadnudki. Kodukanade munad on ikka rõõmsad ja kollased, mitte mingid valged… appiappi!
3. Tšillimoosi keetnud, sest kunagi tuleb see kole talv ka ju!
4. Ujunud. Armin basseinis, mina järves.
5. Viljelenud sportlike eluviise, ehk kui Ardi töölt jõuab, siis lippan mina õue jooksma või ratast sõitma. Tunnikese pärast tuleb tema pojaga õue, mina jään vankrit lükkama ja tema lippab jooksma ja ujuma.
6. Teinud natuke remonti. Armini tulevasest toast on ära kakutud tapeet, liistud ning üles võetud põrandki. Olen juba mitu korda seda ette võtmist kahetsemagi hakanud, sest alguses oli tarvis kõik asjad, mis seal toas olid, kuskile ära organiseerida ja enne organiseerimist olid nad laiali elutoas ja koridoris.. milline peavalu. Ja kuigi meil on täitsa keskmise suurusega korter, siis mulle ei meeldi kui kõik kohad on mingit kila-kola täis.. seega muist viisime Ardi maale, muist minu maale, muist voodialla ja muist lõkkesse. Samuti on seda hirmsat tolmu nii palju ja seda hirmsat puurimist. Kuna aga projekt alustatud sai ja kõik materjal (va kardinad ja valgustid) on meil olemas, siis saaga jätkub 🙂
7. Minu telefon lakkas taas töötamast ning ma ei kuule mitte ühtegi kõne:) Ei teagi, mis saab, sest kolm korda ta on juba garantiis käinud ja kuigi garantii oleks pidanud kestma veebruarini, lõpetasid nad selle ära.
8. Päevad pole vennad, ühel hommikul üles tulles avastasin keset elutuba surnud linnu. Sain kohe aru, et midagi head sellest päevast oodata ei maksa ja nii oligi, üks pereliige on raske haigusega haiglas.
9. Tähistasime Ardi isa 45 juubelit. Veetsime toreda päeva Ardi vanemate talus murul pikutades, saunas käies ja head-paremat süües. Armin tutvus enda suguseltsiga ning on otsustanud kutsuda üles inimesi viisakusele, (loe: võõristab) ehk kui keegi teda karmauhh sülle haarab, siis hakkab ta nii nii härdalt nutma ja palub emme-issi juurde tagasi. Kui temaga aga enne natuke vestelda ning ta saab turvaliselt olukorda jälgida, siis läheb meeleldi kõigile sülle.

Sellised lood tänasel ilusal õhtul!

Ardi vanemate talus pikutamas:
Märdil
Kolm põlvkonda mehi:
Ardi isa juubel 010
oma isa süles:
Ardi isa juubel 013Ardi isa juubel 026
Niipalju mänguasju ahntises enda külge/ ette:
Ardi isa juubel 038
Mees teeb tööd:
Ardi isa juubel 041

Ardi isa juubel 043
Poeg enda aastase sugulaseraasukesega:
Armin ja Aria 013
Poeg:
Armin ja Aria 007

4 thoughts on “Suvi!

    • haha, korter on vahva jah, terve elamine on tolmukihi all ja me Arminiga oleme enamus aega maal, ei kannata seda tolmu ja puurimist kuidagi välja 😀 Homsest vist hakkab juba pahteldamine ja sellised “lihtsamad” tööd 😀

      • Jaa, aga täna saab toale uks ette. Ardi kakkus koos liistudega vana ukse ka kohe maha, ja siis oligi terve korter tolmu all. Kui uks ette saab, siis vast püsib see rohkem seal ühes toas:D

Lisa kommentaar

