Natuke kurb aga peamiselt ikka rõõmus

Natuke kurb, sest Ardi oli terve eelmise nädala Püssis komandeeringus ja selle nädala on ka.. aga kui välja jätta fakt, et õhtud ja ööd sellepärast nii hirmus-hirmus pikad ja üksildased on, siis on see aeg mulle suuresti meelde tuletanud, et maailmas on peale tema veel nii nii palju toredaid inimesi. Uskumatu lugu, et need inimesed kõik minu elus osalevad 🙂

Väikese inimesega kodus olemise üks suurimaid plusse minu jaoks on see, et on aega. On aega sõpradega kokku saada, on aega kohvikutes käia, on aega raamatuid lugeda ja on aega külalisi vastu võtta, on aega päev otsa süüa teha.. aga kõigest siis suuremal ja vähemal määral järgemööda..

Eelmisel esmaspäeval tulid mulle külla töökaaslased ja tulid teised täpselt nii nagu tuleb Jõuluvana, tõid pojale suurel hulgal kingitusi, alustades mänguasjadest ja lõpetades tema esimeste suurte-poiste aluspükstega 😀 Nii hea tunne oli, et nad tulid ja rääkisid kõigest, mis toimub. Tööjuttudele sekka demonstreerisin muidugi uhke emana Armini albumeid ja titeraamatut ja loomulikult Armin ise demonstreeris uhkelt kõiki oma uusi oskusi!

Kakumäe jmt 035 Kakumäe jmt 034

Teisipäeval käisin Tartus sõbrannaga šoppamas ja muude toredate asjade hulgas ostsin pojale poti, mille ta ka kohemaid sisse õnnistas 🙂 Kolmapäevasel päeval käisime sünnipäeval ja õhtul läksin teise sõbrannaga Jaan Tätte kontserdile. Tuleb tunnistada, et selle kontserdile mineku ees oli mul küll suur hirm – nii kartsin, et nüüd just mina olengi see lapsevanem, kellest ajalehtedes kirjutatakse, et “vaja neil noortel vanematel oma tittedega igale poole ronida ja teiste elamusi rikkuda”. Selles hirmus laotasime oma tekikese maha ühte tagumisse nurka ja olin igati valmis karjuva lapsega metsa jooksma, et mitte teisi segada. Sain aga rahulikult kontserti jälgida ja ma tõesti arvan, et mitte kellelgi pole õigust meie peale näpuga näidata ega halvustavaid kommentaare saata – pool ajast Armin mängis väga kenasti teki peal ja teise poole ajast magas! Hästi mõnus õhtu oli!

Tätte IMG_7172

Eelmisel nädalal sai aasta vanemaks ka Ardi kallis vennanaine.. ja kuna ta oleks väikestviisi justkui meie pere hea haldjas, siis otsustasime talle reedeks teha meie juures ühe väikese üllatuspeo! Seega terve reedese päeva ma tegin süüa ja küpsetasin. Küpsetasin muide ühe eriliselt hea šokolaadikoogi.. on väga harv juhus, et ma enda tehtud magustoitudega rahule jääks, aga see sai tõesti hea. Ardi muidugi oli eriti rõõmus, sest šokolaadikoogid on tema lemmarid. Õhtul käisin korraks Elvas, kust sain kätte Armini söögitooli, mis tuli otse Soomemaalt Ikeast ja oli täpselt selline nagu ma tahtsin :). Peale seda veetsime toredasti aega ööööni (või pigem varajaste hommikutundideni) ja laupäev oli täielik lebopäev!

Kakumäe jmt 012 Kakumäe jmt 014 Kakumäe jmt 024 Kakumäe jmt 045

Pühapäeva hommikul tõusime vara-vara ja asusime teele Tallinna poole ja saime kokku minu toredate sugulastega. Kohale oli tulnud u 15 täiskasvanud ja lapsi oli kindlasti vähemalt sama palju ja kõige toredam on see, et sealses peres on kasvamas ka üks tore noormees, kes on meie omast kuu aega vanem. Ja no lihtsalt imetabane oli vaadata, kuidas nad sõbrunesid ja “juttu ajasid”. Juttu neil muide jätkus 🙂

Kakumäe jmt 079 Kakumäe jmt 075 Kakumäe jmt 094Kakumäe jmt 072 Kakumäe jmt 068 Kakumäe jmt 066 Kakumäe jmt 063 Kakumäe jmt 059

Uhked isad uhkete lastega:

Kakumäe jmt 082Kakumäe jmt 083

Uhked vanaemad:

Kakumäe jmt 104

Tüdrukute uhke mängumaja, mille juures oli isegi pesunöör..kindla peale peab mul 1päev olema ka tütar!

Kakumäe jmt 098

Ja huumoripilt ikka ka, ükski mänguasi pole huvitavam kui muru! Alguses olid mõlemad lapsed kenasti tekikese keskel.. aga mõne hetke möödudes olid nad suutnud end väga kenasti enda soovitud suundadesse transportida:

Kakumäe jmt 108

Eile käisime meie pojaga järgmisel sünnipäeval, kus oli niiiiii palju head kooki ja juttu jätkus seniks, kuni päris magamamineku aeg kätte oli jõudnud 🙂 Armin muide oleks kõik sünnipäevalapsele kingitud lilled endaga koju kaasa võtnud.

Kakumäe jmt 142

6 thoughts on “Natuke kurb aga peamiselt ikka rõõmus

  1. Iga kord kui ma su blogi loen, siis ma mõtlen, et hmm, kui suureks saan, tahan sinuks saada.. ja et hmm, ma ju olen juba suur.. homsest olen rohkem sinu moodi.. jne 😛

    • Appi Madiken, mis Sa räägid 😀 Sa ise (tegelt te kõik 3 ikka!) olete mumst maailmatuma armsad ja toredad, sellised, kelle moodi olla!!

      • Tead.. mul saab kodus pidevalt hirmsasti nalja.. nt keedan frikadellisuppi Ardile ja siis avastan, et pole frikadellegi.. või siis teen kooki ja kook ÜLDSE ei tule välja. Ardi on täiesti harjund, et ma selline käpard olen ja minu moto on, et “ma alati tahan parimat, aga välja tuleb nii nagu alati” 😀

      • No see on juba natuke minumoodi 😛 Aga ma väga tihti ei julge proovida, sest ah mis ma valmistan Laurile pettumuse, ammugi teistele, teiste ees oleks ju piinlik, ja muud sellised põhjused.. Ja siis söömegi jälle salatit ja poest ostetud snäkke.

      • See kiiks on mul küll, et enne teistele pakkumist ma alati proovin ise järele. Selle sai seda tõesti õnnestunud šokolaadikookigi pakutud juba lahti lõigatuna 😀 Ja oh kui palju on neid kordi, kui minu hoole ja armastusega valmistatud asjad prügikasti lendavad ja Ardi poodi snäkkide järele kihutab 😀 AGA mul on küll mingi lausa haiglane sihikindlus, et kui 1 kord ei õnnestu, siis teine kord ikka õnnestub (kuigi üldse ikka ei pruugi 😀 )

Lisa kommentaar

