Laupäev

Armini tuba tegema hakates oli mul kindel visioon, et 1 sein peab saama tahvlivärvi alla ja ühele seinale peab saama pilt. Tahvli sain (kriidid on puudu!!) ja pildi ka. Päris kaua arutasime, et mida siis joonistada? Ardi muidugi pakkus autosid ja igasugu multikategelasi, mina tahtsin loomi ja midagi “nunnut”. Seda teemat googeldades leidsin, et inimesed pakuvad ka päris teenust, et tulevad ja teevad latetuppa kaunist kunsti. Näidistööd olid absoluutselt imeilusad, aga minu jaoks saab tehtusse hinge sisse panna ainult oma käega. Peale selle ma tegelt tahtsin ka midagi võimalikult lihtsat ja lastepärast. Üle seda saab ju alati värvida 🙂

Kuna minu enda joonistamisoskus on tugevalt miinuses, siis kutsusin ema appi, kes tegi piirjooned ette ja mina ja R siis muudkui värvisime. Nüüd näen ise juba õige mitut viga, aga üldjoontes jäin täitsa rahule.. Seina peategeleaseks sai Jussike (“Jussike ja 7 sõpra”) ning talle seltsiks tulid koerake, kassike, puuke, lilleke ja linnukesed.
Empsu tähtsat tööd alustamas
Armini tuba 009

Kassikese valmimas:
Armini tuba 014

Ja teine kassike tähtsalt tööd kaemas:
Armini tuba 011

Tulemus:
Armini toa pildid 003

Armini toa pildid 002

Armini toa pildid 005

Tahvelsein sai ka endale Ardi käe läbi kauni raami:
Armini toa pildid 008

3 thoughts on “Laupäev

  1. Meil oli ka väike tahvlisein aga üsna ruttu loobusime sellest, sest see kriiditolm oli nii tüütu ja see puhastamine polnud üldse nii lõbus. Tahvlivildikad oleks olnud meil õige valik aga mõtlesime selle peale alles siis, kui oli juba liiga hilja.

    • Kuule suur aitäh väga hea kommentaari eest!! Muidugi! Ma poleks selle peale ise tulnud, et vildikad on ju ka olemas ja palju mugavamad (olin ka juba mõelnud, et mis selle kriiditolmuga saab), aga nüüd mõeldes, siis ju kuskil enam ei kasutatagi kriite, ikka vildikad 😀

Lisa kommentaar

