6/7

1. Häbiga pean tunnistama, et minul oli täitsa meelest läinud, et kohe-kohe on isadepäev tulemas. Õnneks mõni päev tagasi tuletas sõbrants meelde. Tellisin internetist Ardile ja tema isale kingitused, aga kartsin hirmsasti, et ehk need ei jõua enne minuni kui alles esmaspäeval 😛 Õnneks sain need siiski täna kätte ja need on nii toredad nagu ma ette kujutasin. Homme meisterdan enda (ja Armini) käekestega ühe asja lisaks ka.

2. Arminil on kolmas kiki väljas!

3. Tavaliselt kui ma olen võõras linnas eksinud või otsin mingit konkreetset kohta, siis selmet kasutada google mapsi vmt, ma peatan kinni ja küsin teed inimeste käest. Muidugi, minu praegune telefon ei võimaldakski ühegi rakenduse kasutamist, aga siiski.. Võib vist öelda, et ma saan suulistest instruktsioonidest oluliselt paremini aru kui kirjalikest. Täna saadan tänu ühele kenale vanadaamile, kes mind loomapoodi juhatas 🙂

Lisa kommentaar

