7/7

1. Saadan siinkohal enda soojad tervitused Katile, kes mulle selle väljakutse esitas. Vähemalt oli blogilehekülg seitse päeva kasutuses 🙂 Kuna ma olen muidu ka üsna tänulik ja vabalt tänu välja näitav inimene, siis see ei olnud minu jaoks raske ülesanne, aga huvitav oli ikka. Nii nagu elu käib, mõni päev on toredam kui teine:)

2. Täna oli jõusaali päev. Päev otsa kaalusin mineku plusse ja miinuseid, et nagu tahaks aga samas ei viitsi jne. Sellega on ikka nii nagu alati on: peale käimist on nii nii hea olla 🙂

3. Arminil on täna kaheksas minisünkar ja seega meie peres ikka natuke erilisem päev kui mõni teine. Lisaks sellele oleme napilt terve päeva külalisi võõristanud. Hommikul tuli Ardi ema, kes oli poisile traksipüksid kudunud. Päris imelik, et minu jaoks tundub see põhimõtteliselt võimatu olevat, aga tema aga naerab ja ütleb, et paari päeva töö. Tegin pilti kõikidest riietest (+ kilpkomm) mis ta Arminile kudunud on:
Armin 8k 161

One thought on “7/7

Lisa kommentaar

