Eluraskustest tulenevad rõõmud

Mis siin salata, elada koos 10kuuse mõngliga remonditavas korteris ja samal ajal valmistuda eksamisessiooniks on ikka päris, päris suur väljakutse. Lisaks oli aastalõpu ja aastaalguse periood, mis kulmineerus väga paljude külalistega, keda muist kindlasti iga kuu ei kohta, mõnda isegi mitte igal aastal. Seega seadsid prioriteedid ennast ise paika ja ennekõike ikka alati on inimesed! Ja kuigi kohati oli väga raske öösel uinuda, sest tegemata tööd kummitasid ja ei lasknud magada, siis mõistuse hääl lohutas, et küll saab, kõik saab tehtud. Õigeaegselt. Ja sai. Ja läbi saamise tuletati mulle taaskord ja taaskord meelde, kui isetu, kui suur, lausa hoomamatu on vanemaarmastus.

Selle aja vältel pole vist olnud päevagi, mil Ardi isa poleks meil abis olnud. Abiks materjalide transpordi, tööriistade ja reaalse töö tegemisega, jättes tahaplaanile kõik enda tegemised-toimetused. Ja minu ema, peale enda pikki ja raskeid tööpäevi käis ta õige tihti abiks poega kantseldamas, et ma saaks kas töömeestele süüa teha või õppida. Aeg-ajalt vahetasime isegi kodusid, sest meil oli puurimine ja saagimine ja lõhkumine ja ülimalt kõvahäälsed vaidlused selle üle, missugune jalkatiim on parim või missugune mitte.. neil on aga rahu, vaikus ja kirjutuslaud. mm

Siis aga kui kiired-rasked ajad läbi saavad.. siis on nii hea. On rõõm kordaminekutest ja tehtud tööst: eile tegin viimase eksami ja Tartust koju tulles, Ardi poja ja meie uue diivaniga minu taga sõites, tundsin reaalselt, kuidas süda rõõmust väriseb. Tubli ja tööka mehe, armsa lapse, edukalt sooritatud eksamiperioodi ja uue diivani üle..Ja mitte ei saa tänamata jätta Pr. S, kes absoluutselt igal koosveedetud hetkel taastab minu usku inimkonda, headusesse, armastusse.

Keset seda suurt segadust ei ole poeg kordagi kaotanud oma rõõmsameelset ja muhedat olekut. Tal on lausa rõõm, et igal pool on miski töö pooleli ja tal on niiii palju asju, mida uurida ja uudistada ja katsuda ja vaadata ja kui vinget häält need tööriistad veel teevad .. (1 tema lemmikasju üldse: tolmuimeja) Minu silmaera.
Uus tuba ja A tuba 041

Elutoaga on nüüd nii, et sees saab täitsa olla, aint maru harjumatu ja lage on veel.. Kõige suurem error oli sellega, et põrand tuli betoonini lahti võtta ja siis kõik talad seal uuesti loodi ajada. Muus osas vist raskusi ei tekkinud. Teha on veel muidugi ka, liiste on igalt poolt puudu, kõik on olemas ja eks Ardi mõni õhtu nokib nad ära panna, riiulid on ka puudu ja need teeb ka perepea isiklikult, materjal olemas, vaja ära värvida ja seina panna. Diivaninurk on sääkane:
Uus tuba ja A tuba 074

Ja see.. et seinad on valged. See oli absoluutselt minu otsus ja selles osas ei olnud ma valmis ühtegi kompromissi tegema ka. Mul läks ikka jupp aega, et see idee Ardile maha müüa ja ta ikka paar korda üritas mind ümber veenda, aga ei. Äärmisel juhul oleksin olnud nõus, et üks sein on teist värvi, aga see mõte ei sobinud Ardile ja nii saigi: valge. Ma muidugi saan üle-ühe inimese käest noomida, kui ebapraktiline see on jne.. AGA see on see risk, mis ma olen valmis võtma. Ma saan aru, et Armin võib vabalt nt mustikasi käsi sinna pühkida või mida iganes ja kui vaja, teen tuleval aastal ka remonti. Võib vist öelda, et ma lihtsalt tundsin, et ma ei suuda ühtki muud värvi toas elada 😛 Ja praegu olen ma selle otsusega 100% rahul.. vaja on veel riiuleid ja savikausse ja siis saan rohkem näidata.

Ardi vanemad tõid meile täna maalt ühe vana, lausa töökorras õmblusmasina, millest saab meie teleka alus (õmblusmasin käib sinna sisse,ei ole näha).
Uus tuba ja A tuba 080

Vot. Sedasi me siin elame ja nüüd lähen panen kana marinaadi, sest homme enne kursakatega kohtumist on aega head sööki teha! Jee!

6 thoughts on “Eluraskustest tulenevad rõõmud

  1. mustikased käejäljed tulevad ju valge seina pealt pühkides samamoodi maha, nagu iga teise pinna pealt 😀 ega helekollane või punane värv iseenesest mustikaplekkidest tumedamad pole, nii et imelik argument. tere tulemast valgete seinte klubisse! 😀

  2. Megailus elutuba. Ja alati tulebki oma soovide eest seista ja lõppude lõpuks elate selles toas just Teie, mitte külalised, kes selles toas vb mõned tunnid veedavad. JA kui ei meeeldi, saab alati köögis istuda 😀 😀
    Super!

  3. Teie tuba ei tunne ju lausa äragi. Nii ilus ja mõnus. Tahaks sinna maha prantsatada ja Kristaga kohvi juua ja Arminiga jututada. Minul on ka elutoas 3 valget seina ja olen väga rahul 🙂

Lisa kommentaar

