Koduke ja A teeb naljakest

Mõnele inimesele kohe on kuhjaga antud sellist head silma ja stiilitaju, kes oskavad juba oma peas asju sobitada ja sättida. Me kumbki sellised kahjuks ei ole ja seega saime remondinäol ikka normaalse kooliraha ka makstud 🙂 Esmajoones oli meil visioon, et tuba saab valge-must-sinine (või sini-must-valge, hehe), läks aga hoopis teisiti. Järgmine kord remonti tehes olen ma igal juhul nii palju targem, et surun oma marukärsitu loomuse maha ja ostan asju jupp-haaval, mitte nii, et kohe hulgim ette ära.. sest nagu selgus, siis kõiki asju me kasutada lõppeks ei saanud ja muist asju oleks teinud hoopis teisiti. Näiteks oli eesmärk: valged seinad ja hele põrand. Kui parkett ei oleks olnud ostetud, siis oleks ma peale valgete seinte nägemist nui-neljaks nõudnud endale tumedat laudist, sest see oleks lihtsalt i-me-li-ne ja kindel on see, et kui me kunagi uut elutuba teeme, siis sinna nii ka saab.

Ja siis.. kui Ardi akna ääred ära lakkis jäid need lihtsalt nii kaunid tumepruunid ja neist ma enam nõus loobuda ei olnud.. niiet selgus: tuba tuleb hoopis kombos valge ja tumepruun.. samal ajal oli mul juba isale antud tellimus sisse, et lihvigu kirjutuslaualt vana värv maha (mis muidu oli- üllatus üllatus- tumepruun!!) ja värvigu siniseks.. temal oli töö juba tehtud ja päästa sai ainult nii palju, et sahtlid jäid pruuniks.

Diivan sai pruunikas (külalised naeravad, et kassi karva järgi oleme vist ostnud:)) ja siis hakkasime otsima värvi, mis annaks veits särtsu ka 🙂 Arutluses Ardi tädiga jõudsime oranžini ja mida rohkem ma sellele mõtlema hakkasin, seda rohkem see mõte mulle meeldima hakkas. Ja VEEL rohkem meeldib mulle mõte, et valget tuba on nii lihtne uueks muuta.. nt kevadel ostan kollased kardinad, panen kollased tibupojad riiulitele ja paar uut padjakatet – kohe uus tuba. Jõulu eel teema punase-rohelise kombo ja jälle uus tuba.. mõnuus! Aga praegu jäi sõelale oranž, nii muretsesime kardinad, diivanipadjad ja pisut pudi-padi.
Koduke 025

Koduke 054
Koduke 056

Sinine küünal sai lisatud, sest noh, sinine laud juba ju on 🙂 Alguses mind ikka hirmsasti häiris see ja lubasin kohe hakata värvi maha lihvima.. aga praegu tunnen, et kannataks selle lihvimisega vist suveni küll oodata:D
Koduke 026

Loomulikult ei saanud ka elutoa sisustamisel välja jätta last ja temagi sai enda “staabi”, kus ta aeg-ajalt pikutamas käib 🙂
Koduke 027

Põhimõtteliselt nii ongi. Minu peamine eesmärk oli, et toas oleks võimalikult vähe asju ja võimalikult palju õhku. PRaegu tunnen küll, et nii on. Vanast kirsust tuleb veel diivanilaud ka, aga otseselt karjuvat vajadust selle järele hetkel ei tunnegi. Sektsiooni ma ka elutuppa ei tahtnud, kuna ma ei ole väga nipsasjakeste armastaja ja meil on kodus piisavalt ruumi, et sektsiooni kappides hoitav kuskile mujale paigutada. Küll aga armastan ma raamatuid ja raamaturiiul sai:
Koduke 030

Koduke 061

Sedasi. Aja jooksul ilmselt harjume ja vaatame, mida veel paremini sättida:)

Tänasesse kaunisse päeva nalja ka. Läksin korraks kööki suppi sooja panema ja Armin otsustas hakata lavastama wc-paberi reklaamid:
Koduke 010

Koduke 039

Koduke 040

Koduke 045

Koduke 048

Koduke 049

2 thoughts on “Koduke ja A teeb naljakest

  1. Issand kui lahe, eriti see wcpaberi tuuning 🙂 Lapsed on ikka nii vahvad. Ja tuba on nuud juba palju rohkem teie nägu! Ma peaks külla tulema, tundub äge. Sa ikka vanast toast tegid pilti, age oleks kõrvutada enne ja pärast pildid, totaalne muutumine missugune.

Lisa kommentaar

