Katsetus

Ma olen juba ammu täiega Armini esimesesünnipäevaõhinas! Ja kuigi Ardi arvas, et oleks ok teha facebookis event ja vanaemadele üle ukse hõigata, et hei, tulge külla, siis mulle vahepeal täiega meeldib asju üle võlli teha, ja selleks pole paremat põhjust kui: oma.lapse.esimene.sünnipäev! Seega tegin täna katsetuseks ühe kutse. See sai selline:
Armin vannis ja kutse 053
Elevant sai veidike paksuke, järgmised proovin kõhnemad teha 🙂 Üldjoontes olen rahul, peaasi, et järgmised 10 ka enam-vähem saaks!

Vahepeal meenutus aastast 2013, mina ja F
Ma ja F
Nüüd, aasta 2015, minu poeg ja F
Kati pool 001
Ja mina ja F
Kati pool 106

Veel toredaid pildikesi. Issi ja poeg kvaliteetaega veetmas:
Armin vannis ja kutse 004

Armin vannis ja kutse 005

Armin vannis ja kutse 007

Armin vannis ja kutse 016

Armin vannis ja kutse 027

Ja milleks meile enam lauamängud, kui meil on lapsed :))
Kati pool 178
Kati pool 204

Väike kavalpea
Kati pool 018

2 thoughts on “Katsetus

  1. Mulle meeldib see vant! Ma tegin ka öösel kaarte, täna õhtul jätkan, kuigi tartu ma ei jõudnudki nodi juurde soetama. Ja sellist vannipesa, sellises ma vedeleks ise ka õhtul teleka ees. Teised pildid meenutavad, et peaks asju edasi kappi sättima. Kui kole see lõngakilekott pildil on 😀 Ma avastasin et kunagi oli veel pilti tehtud, vannituba, kass ja A. Mis nagu meeles ei olnudki.

Lisa kommentaar

