Remontika: algus

Nõndaks! Viimaks on remondilaine meiegi juurde jõudnud! Tegelikult juba talvel, enne Armini sündi, tegi Ardi kodus viimistlustöid jmt ise tähtsalt öeldes, et suvel hakkab päriselt remonti tegema! Ma ausalt öeldes lasin kõik need lubadused kõrvust mööda, sest esiteks ei näe ma selleks mingit karjuvat vajadust ja teiseks, kui inimene töötab ligi 60h nädalas, nädalavahetuseti teeb metsa ja tal on pisike laps, siis kust see aeg veel võetakse? Ilmselt Ardi aga otsustas tõestada, et kes palju teeb, see palju jõuab, ja nii ta mulle tähtsalt lausus: laupäeval läheme shoppama! Ehituspoodidesse!

Tuline jutt, kus mul siis hakkas kiire.. ma ei saa ja ei taha teha midagi niisama. Kõik tuleb hoolikalt läbi mõelda ja kaaluda. Lisaks ei ole mul remondi vallas eriti kogemusi ja teiseks ei ole mul ka väga head silma asju kokku sobitamaks. Seega tuleb mul näha topelt vaeva! Taevale tänu interneti ja andekate inimeste eest, kes kirjutavad ja panevad teistele vaatamiseks ilusaid pilte.. inspiratsiooni kui palju!

Jõudsime kokkuleppele, et alustame remonditöid Armini tulevasest toast, kus praegu on üks õnnetu külalistevoodi ja kus me lihtsalt hoiame asju, mida igapäevaselt või iganädalaselt ei kasuta, näiteks lumelauad, kassi transportpuur, triikimislaud jmt. Sealt edasi tuleb koridor, elutuba ning viimaseks, kõige ressursimahukamaks jääb köök. Praeguste plaanide kohaselt jääb puutumata wc, vannituba, meie magamistuba ja Ardi venna vana tuba, sest neid alles hiljuti remonditi. Kuna nii rahalised kui ka ajalised vahendid on piiratud, siis ilmselt saab sellest olema üks aeganõudev projekt, mis taaskord paneb suuresti proovile minu kärsitu loomuse, sest tahaks ju kõike ja otsekohe!

Otsus alustada remonti Armini toaga, sündis sellest, et noorhärra on kasvanud oi kui suureks ja varsti tuleb häll asendada suure-poisi voodiga. Mõtlesime siis, et ehk voodivahetusega kolibki ta oma tuppa? Näis, kas ja kuidas see meil välja tuleb. Mõned asjad on juba päris kindlalt paigas, näiteks juba ammu enne lapse soo teada saamist ja üldse enne rasedaks jäämist teadsin, et minu laps(ed) hakkavad elama helerohelises toas, mille üks sein peab saama kaetud tahvlivärviga. Samuti peab saama seintele joonistatud loomi, muinasjututegelasi jmt. Domineerivateks toonideks ilmselt saabki heleroheline, valge ja sekka ka tumepruuni.. ma arvan.. aga kindlalt saab seda alles laupäeval öelda, kui kraam tellitud saab. Armini tuba saab sisustatd inpireerituna Montessorist, aga sellest tuleb juba omaette postitus:)

Kõik head mõtted ja soovitused on väga tervitatud, mul on laupäevani aega enda soovid kirja panna, sest siis saab materjal ära tellitud 🙂

Praegu mõtlen umbes sellistes suundades:

Montessori

tuba

P_20140708_162905

P_20140708_162910