2 nädalat armastust

2 nädalat tagasi praegu oli Jumpstükk alles sündinud. Isa ja poeg magasid õndsat und, mina aga kirjutasin sõbrannale sünnitusest ja magada ei saand, sest nii äge oli olla 🙂

kaks nädalat.

Kahe nädalaga oleme hakanud vaatluste ja katsetamiste teel õrnalt aimu saama missugune inimene on meie poeg.

Kahe nädalasele lapsele kohaselt ta enamus aega sööb ja magab. Võib olla, et sellised on kõik väikesed inimesed või võib olla, et meie poeg on isasse ja on suurepärane magaja! Nutab ta ainult siis kui kõht on tühi ja kohe süüa ei anta!

Tundub ka, et kahjuks pole ta pärinud minu lõbusat iseloomu, vaid pigem eelistab ta olla kuri. Seda olen ma järeldanud sellest, et naeratustega rõõmustab ta meid õige harva. Vaid mõnel üksikul korral, kui ta on kõhu just korralikult täis söönud ja unne suigub, naeratab ta niiii armsasti. Kohemaid aga kui ta ise aru saab, et suu on kõrvuni, manab ta näole oma tavalise kulmud kortsus ilme. Naeratamise asemel meeldibki talle teha sellist tigedat nägu, et kulmud on kortsus ja suu natuke torusse aetud ja tundub, et ta hirmsasti tahaks pahandada kui vaid saaks. Või siis vaatab ta lihtsalt oma suurte ilusate silmadega täiesti tõsise näoga ringi ning mõtleb oma tähtsaid mõtteid. Hästi tark nägu on tal siis.

Aeg ajalt teeb ta imearmsat kassipoja häält. Vahest läbi une ja vahest siis, kui ma teda söömise ajal kiusan ja talla alt kõditan. Siis teeb ta sellist peenikest mjäuud, mis on nii armas, et tahaks teda kohe edasi kiusata.

Lisaks sellele meeldib talle väga! soe vesi! Seega mähkme vahetamine ja pepu pesemine on tema jaoks puhas rõõm. Meie niiskeid salvrätte ei kasuta, vaid peseme teda kogu aeg kraani all sooja veega ja seda noormees hirmsasti naudib. Samuti meeldib talle väga vannis vedeleda. Vedeleda on kõige õigem sõna, sest siis on ta nii lebos kui vähegi olla saab 🙂

Samuti meeldib talle õues käia. Enamus aega ta siis muidugi magab, aga eile nt vaatas taas oma ilusate suurte silmadega ringi ja uudistas maailma. Vahepeal räägib paar sõna väga tähtsat juttu ka, millest mina küll veel aru ei saa, kuid räägin ikka talle eesti keeles vastu 🙂

Väikene mees magab enamus aega kenasti oma hällis ja kuulab suurima hea meelega beebidele mõeldud unemussi. Emme-issi süles on ka hea!

Issi õpetab onule, kuidas 1 mähkmevahetus käib 🙂

IMG_7593
IMG_7596
Täiega kahju, et meie lapsel veresugulaste näol ühtegi tädi ei ole. On ainult onud. Onud, kes armastavad autosid, tehnikat, kalastamist, mägironimist, matkamist jmt. Seega võib loota, et suuremaks sirgudes õpetatakse tallegi kõiki neid toredaid asju.
ja Õnneks on onudel toredad elukaaslased, kes põhimõtteliselt on ju tädid 😛
IMG_7600
Täna saime kätte ka onu Jaagu kingitud tegelusteki, kus peal on tore tsillida.
IMG_7618
Selle näol sai endale “uue maja” ka Liisu. Aknaga ja puha.
IMG_7614
IMG_7622

7 thoughts on “2 nädalat armastust

  1. Sussid on nii vahvad!
    Muide ma nägin unes, et hoidsin teie tibu süles ja ta oli niiiiii suur juba, et ma ei jaksanud teda tõsta 🙂

    • Ma tahaks pildile püüda ka selle ilme kui ta reaalselt kulme kortsutab, see on niiii armas lihtsalt. Või siis kui ta avastab, et tal on käed, siis on selline “oooooooo mis need veel on?!” – see on niiiii vahva:))

  2. Täitsa mini Ardi ju! No vannipilt, siiski nägu mõtlen, täitsa Ardi pilk kuidagi 😀
    Mul on peale esmaspäeva vaba, siis ma tulen Teile külla, küll ta siis nii totaka tädi peale ikka naerab 😀

      • Ikkagi see pilk tuletab Ardit 😀 Aga suu on küll võõras, tema enda moodi. Igatahes üliarmas poisike on ta, südametemurdja tuleb siit nii või naa.
        Algul öeldi Miia kohta ka et täiesti Janno moodi, ja oli ka, aga nüüd samas kõik ütlevad et minu moodi kui minu samavanasid pilte vaadata 😀 Ja lõpuks on nad kõik täitsa oma nägu 😀 Killuke siit, killuke sealt.

Lisa kommentaar

